بیش از ۱۶ هزار مورد تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ صورت گرفت

در شش ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۱۶ هزار و ۴۸۲ مورد تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ داشته ایم که ۱۰ هزار و ۹۰۸ مورد راهنمایی و ارشاد، ۲۴۰ مورد مزاحمت و ۵۳۳۴ مورد علمیاتی شده است.
بیش از 16هزار مورد تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیس 110 صورت گرفتبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ ابوالقاسم باقری فرمانده انتظامی کاشمر گفت :در شش ماهه ابتدای سال، 256 مورد تماس با دفتر نظارت همگانی که وظیفه رسیدگی به انتقادات، پیشنهادات، شکایات و تجلیل از عملکرد پلیس را دارد داشته ایم که از این تعداد 107 مورد درخواست تقدیر، 39 مورد انتقاد و 110 مورد پیشنهاد و شکایت بوده که به نسبت مدت مشابه سال قبل افزایش سه درصدی داشته است. وی افزود :در هفته نیروی انتظامی به دنبال تعریف و تمجید از خود نیستیم بلکه فرصت را مغتنم شمرده و دستاوردهای یکساله خود را به مردم ارائه می‌کنیم . باقری ادامه داد : معتقد هستیم رکن برقراری امنیت مردم هستندو نیروی انتظامی در یک سال گذشته اقدامات شایسته‌ای برای امنیت و آسایش مردم شهرستان کاشمر انجام داده است به طوریکه براساس آمار شاهد رشد کشفیات، دستگیری‌ها، منفی بودن جرائم خشن هستیم. فرمانده انتظامی کاشمر گفت: در حوزه‌های تصادفات، سرقت‌های خرد، اعتیاد به موادمخدر، آسیب‌های اجتماعی با مشکلاتی مواجه هستیم و از تمامی مسئولان می خواهیم در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و سایر حوزه‌های مرتبط با امنیت مردم کمک کار نیروی انتظامی باشند. وی بیان کرد: از ابتدای امسال به نسبت مدت مشابه سال گذشته در سطح شهرستان در حوزه تصادفات 38درصد،کشف مواد مخدر 35درصد، جرائم خرد 12درصد، دستگیری ها 48 درصد و کشف جرائم 28درصد افزایش داشته ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *