فرماندار: تدوین سند پدافند غیرعامل کاشمر ضروری است

فرماندار کاشمر بر ضرورت تدوین سند پدافند غیرعامل این شهرستان تأکید کرد.

محمد علی نبی پور روز سه شنبه در نشست شورای فرعی راهبردی پدافند غیر عامل با بیان اینکه پدافند غیرعامل بیشتر بدنبال اجرای اقدامات بازدارنده و پیشگیرانه است براهمیت آن تاکید کرد و گفت: اگر از گذشته در برخی مباحث زیربنایی و اساسی بویژه در حوزه آب با نگاه پدافندی به موضوع توجه می شد اکنون با مشکلات و بحران کمتری در این حوزه مواجه بودیم.
وی افزود: در دستگاه های اجرایی اقدامات عمرانی و اجرایی باید با رعایت اصول پدافند غیرعامل انجام گیرد و تمام پروژه های عمرانی و اقدامات زیربنایی از جمله اجرای شبکه های آب، برق و گاز با پیوست پدافند غیرعامل عملیاتی گردد.
فرماندار کاشمر با اشاره به اقدامات عمرانی و اجرایی که از سوی دهیاریها در روستاها انجام می گیرد بر لزوم رعایت پدافند غیرعامل توسط دهیاریها و بخشداریها تاکید کرد.
وی با اشاره به لزوم آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بویژه در نشستهای عمومی در این زمینه گفت: دستگاه های اجرایی باید از سیستم ها و ساختارهای موجود برای شناسایی کاستیها و رفع آنها در راستای اصول راهبردی پدافند غیرعامل ارزیابی داشته باشند.
معرفی رابط پدافند غیرعامل از سوی دستگاههای اجرایی، تشکیل کارگروههای مرتبط و برگزاری جلسات بصورت فصلی در این نشست تصویب شد و هریک از دستگاههای جرایی گزارشی از اجرای اصول پدافند غیرعامل در ادارات ارائه دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *