برنامه‌های دهه وقف کاشمر تشریح شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر گفت: برنامه‌های متنوعی همزمان با دهه وقف در این شهرستان برگزار می‌شود.
برنامه‌های دهه وقف کاشمر تشریح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حجت الاسلام نیساری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر گفت: همزمان با دهه وقف، نشست علمی و صنفی وقف با حوزه علمیه و طلاب، کسبه و بازاریان، خبرنگاران، شورا‌ها و دهیاران و موسسات خیریه این شهرستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های دهه وقف در بقعه متبرکه امامزاده سید حمزه (ع)، برگزاری همایش بزرگ یاوران وقف با محوریت تجلیل از واقفان جدید، سه نفر از متولیان برتر و سه نفر از اعضای شورا و دهیار برتر شهرستان خواهد بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر گفت: برگزاری همایش یاوران وقف علم و فناوری و دعوت از ۲۰۰ استاد دانشگاه، برپائی ایستگاه «همه واقف باشیم» در بقاع متبرکه امامزاده سید حمزه (ع)، امامزاده سید محمد (ع) و امامزاده سید مرتضی (ع) و برگزاری نماز جمعه از برنامه‌های پیش بینی شده در دهه وقف است.

حجت الاسلام نیساری افزود:تهیه لیست واقفان از آبان ۹۶ تا پایان مهر ماه ۹۷، چاپ و نصب بنر در میادین شهر و معرفی وقف‌های جدید به عموم مردم از دیگر برنامه‌های دهه وقف در این شهرستان می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *