تمرین پدافند غیر عامل ویژه دانش آموزان کاشمر

تمرین پدافند غیر عامل ویژه جمعی از دانش آموزان کاشمر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکزخراسان رضوی، رییس پلیس پیشگیری و عملیات فرماندهی نیروی انتظامی کاشمر گفت: اینتمرین پدافند غیر عامل ویژه دانش آموزان کاشمر دانش آموزان با شرکت در کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل، با دفاع در برابر حوادث طبیعی و غیر طبیعی آشنا می شوند.

سرهنگ دوم مهدی قاسمی افزود: پدافند غیر عامل از مهمترین ضروریاتی است که دانش آموزان باید در مدرسه آموزش ببینند تا در برابر حوادث غیر مترقبه آماده باشند.

وی گفت: پدافند غیرعامل از مؤثرترین و بهترین روش‌های دفاع، مقابل تهدیدات دشمن است و فرهنگ ‌سازی و آموزش عمومی در به کارگیری اصول و ضوابط این امر می‌تواند باعث کاهش آسیب‌پذیری در این زمینه شود.

رییس پلیس پیشگیری و عملیات فرماندهی نیروی انتظامی کاشمر گفت: توزیع بروشور های آموزشی در حوزه پدافند غیر عامل و نصب بنر و دیوار نوشته های بیانات رهبر معظم انقلاب از برنامه های اجرای طرح پدافند غیرعامل در مدارس کاشمر است.

سرهنگ دوم مهدی قاسمی افزود: این طرح با هدف آمادگی دانش آموزان برای حضور فعال و موثر و نقش آفرینی در جامعه در همه مدارس کاشمر و به صورت نمادین دبیرستان دخترانه الزهرا (س)برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *