توقیف خودرویی با ۱۳۲ میلیون ریال خلافی در کاشمر!

جانشین فرمانده پلیس راه کاشمر گفت:مأموران پلیس راه کاشمر حین کنترل تخلفات خودرو‌ها یک دستگاه خودرو سمند را به دلیل سرعت غیرمجاز متوقف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجتبی حجی‌نیا جانشین فرمانده پلیس راه کاشمر با بیان اینکه با استعلام پلاک خودرو مشخص شد که خودرو دارای ۱۳۲ میلیون خلافی و جریمه معوق پرداخت نشده است گفت: طبق قانون ابلاغی و به دلیل وجود جریمه معوق بیش از ۱۰ میلیون ریال، خودرو سمند توقیف و به‌ پارکینگ منتقل شد.

وی با تأکید بر اینکه ۱۳۲ میلیون ریال جرایم معوق خودروی سواری سمند با پلاک مشخص طی سه سال اخیر توسط دوربین‌ها به‌دلیل سرعت غیرمجاز ثبت تخلف شده است افزود: بر اساس تبصره ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به ۱۰ میلیون ریال برسد، مراتب به‌ مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، نسبت به‌ پرداخت جریمه اقدام نشود، پلیس از تردد آن جلوگیری و برابر قانون خودرو مذکور را توقیف و به‌ پارکینگ منتقل می‌کند.

جانشین فرمانده پلیس‌راه کاشمر با اشاره به اینکه پرونده راننده ۵۶ ساله خودروی سمند به دلیل مبلغ زیاد جریمه معوق به مرکز استان ارسال شده است گفت: معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و رئیس کارگروه پیشگیری از تصادفات این راننده خاطی را علاوه بر پرداخت خلافی خودرو، ملزم به‌گذراندن کلاس اخلاق حرفه‌ای در امر رانندگی کرده است.

حجی‌نیا با بیان اینکه در راستای جلوگیری از تصادفات و حوادث رانندگی ضرورت دارد رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تصریح کرد: به‌منظور اطلاع از وضعیت خلافی خودرو رانندگان می‌توانند با ارسال وین کارت خودرو به پیامک ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ نسبت به استعلام خلافی خودرو اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *