یادواره شهدای مدافع حرم در کاشمر برگزار شد

به گزارش ایرنا در این مراسم یکی از همرزمان سردار شهید همدانی و از فرماندهان سپاه قدس، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را نقطه آغاز جنگ پنهان تمدن غرب با تمدن اسلام عنوان کرد.
علی غزلی گفت: استکبار جهانی از سال 42 برای این کشور برنامه داشته که با آمدن رهبر کبیر انقلاب حرکتی آغاز شد و موجب پیروزی انقلاب گشت که این پیروزی موجب شکست سیاست ‌ها و به هم خوردن امنیت آمریکا در منطقه و خلیج فارس شد و نظام دو قطبی جهان را زیر سوال برد.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران تنها یک مسئله استراتژیک متعارف نیست بلکه امواجی است که بنیادهای تمدن سوسیالیستی شرق و کاپیتالیستی غرب را به لرزه انداخت.
وی با بیان اینکه جهان مدرن تا قبل از انقلاب اسلامی به سوی کنار گذاشتن دین پیش می‌ رفت اظهار داشت: اما بعد از پیروزی انقلاب این فکر تغییر یافت و مذهب جای خود را در جهان باز کرد.
غزلی با بیان اینکه استکبار در هشت سال دفاع مقدس توطئه کرد تا مردم این کشور را به زانو در آورد گفت: استکبار پس از جنگ نیز با نام ‌های دیگر از جمله داعش و النصره کار خود را با همان مرام منافقین آغاز کرد.
وی افزود: اگر فرزندان این مرز و بوم در سوریه و عراق جلو داعش را نمی ‌گرفت امروز در خیابانهای تهران شاهد رژه مسلح این افراد بودیم.
وی اظهار داشت: انقلاب و کشور را مدیون خون شهدا و خانواده شهدا هستیم و آنان حق حیات بر گردن این نظام دارند.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کاشمر نیز در این مراسم پایبندی به آرمانهای شهدا را ملاک عمل دانست و گفت: مردم این شهرستان در مناسبت ‌های مختلف به خوبی پایبندی خود به دین اسلام و آرمانهای شهدا، امام راحل و رهبری را به اثبات رسانده ‌اند.
مسعود رحیمی مقدم افزود: باید در راستای حفظ روحیه شهادت طلبی، ایثار، مقاومت و ایستادگی در جامعه تلاش کرد.
شهرستان کاشمر 657 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
شهیدان ‘علی زاده‌­ اکبر’ و ‘احمد رضایی’ از شهدای مدافع حرم این شهرستان به شمار می روند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *