پویش مردمی کاشمر در ضد عفونی کردن شهر قابل تقدیر است

رئیس آتشنشانی کاشمر گفت: از اولین روزهای شروع مه پاشی و ضد عفونی کردن خیابان ها و کوچه های شهر پویش مردمی و خیرین نقش اساسی را در این کار برعهده گرفتند
امیر ناصر نژادرحیم رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پانا گفت : از بدو ورود ویروس کرونا به کشور، شهرستان کاشمر نیز همگام با سایرکشور عملیات گندزدایی را 20 شب قبل از سال 99 به صورت شبانه از ساعت 10 شب تا 3 بامداد شروع کرد.
امیر نژادرحیم اظهار کرد : در محلول پاشی سطح شهر، 14 خودروی مکانیزه از بخش خصوصی و اداری و پویش های مردمی طی همکاری با آتش نشانی مقدار 500 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده مصرف شد که چشم انداز ما این است که تا انتهای ماه فروردین 500 هزار لیتر دیگر استفاده کنیم.
نژادرحیم ضمن تشکر از همکاری جناب آقای دربانی نمایندگی تراکتور سازی تصریح کرد : خودروهای مکانیزه ای که توسط جناب دربانی تامین گردید کمک شایانی به عملیات ضدعفونی نمود.
وی ادامه داد : متاسفانه بزرگترین مشکل ما ترددهای غیرضروری شهروندان بوده با اینکه توسط بلندگو از شهروندان خواسته می‌شود خیابان را به جهت محلول پاشی خلوت کنند و این موجب وقفه در کار دستگاه ها می شود.
وی افزود : خدمت به مردم شیرینی خاص خودش را دارد و شیرین تر از این هم همکاری شهروندان به صورت خودجوش در این شبها بود که قوت قلبی به نیروهای آتش نشانی می‌دهد ولی خاطره تلخ ما که بیشتر وقت ها اتفاق می افتد این است که بعضی اوقات در حین محلول پاشی به طور غیرعمد روی کسی می‌ریزد و مردم شروع می‌کنند به ابراز ناراحتی و نیروها وقتی این صحنه ها را می بینند واقعا امید و انگیزه خود را از دست می دهند.
امیر نژادرحیم رئیس آتش نشانی ادامه داد : همکاری مسئولین تا این لحظه بسیار خوب بوده است و تاکنون مبلغ 200 میلیون تومان برای عملیات محلول پاشی مصوب شده که امیدواریم برای مبارزه با کرونا کفایت کند.
رئیس اداره آتش نشانی کاشمر در پایان از مردم خواست در موقعیت کنونی با تشخیص درستی که انجام می دهند تصمیم درستی بگیرند تا نتیجه ی خوبی با کمک خداوند بدست بیاورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *