133 بیمار تنفسی از بیمارستان کاشمر مرخص شدند

کووید 19

رییس شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: از چهارم اسفند ماه پارسال تاکنون ۱۷۵ نفر با علائم عفونت حاد تنفسی در بیمارستان شهید مدرس این شهر بستری شدند که  ۱۳۳ نفر آنان بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

محمد جواد یزدانی روز دوشبنه به خبرنگار ایرنا گفت: تاکنون از ۸۲ بیمار در بیمارستان شهید مدرس (ره) کاشمر نمونه گیری شده که نتایج آزمایش ۵۹ نفر مشخص شده است.

وی با بیان اینکه نتیجه آزمایش ۳۳ نفر از این تعداد از نظر ابتلا به کرونا مثبت اعلام شده است افزود: از این تعداد ۲۶ نفر اهل کاشمر، پنج نفر اهل خلیل آباد و ۲ نفر اهل بردسکن هستند.

وی ادامه داد: تاکنون ۵۳۲ بیمار به اورژانس بیمارستان کاشمر مراجعه کرده‌اند که ۷۳ نفر بستری و ۴۵۹ نفر به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت نموده‌اند.

یزدانی گفت: تاکنون ۱۳ نفر در بیمارستان کاشمر بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داده‌اند که از این تعداد هشت نفر اهل کاشمر و پنج  نفر اهل خلیل آباد هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۱ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان شهید مدرس (ره) کاشمر بستری هستند.

براساس آخرین آمار رسمی، شمار مبتلایان قطعی به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا که نوع بسیار حاد عفونت تنفسی و یک بیماری نوپدید همه‌گیر است در استان خراسان رضوی هزار و ۴۷۵ نفر و تعداد جانباختگان بر اثر این بیماری ۲۲۲ نفر گزارش شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *