کمک ۱.۵ میلیارد ریالی به مددجویان بهزیستی کاشمر

رییس اداره بهزیستی کاشمر گفت: طی یک ماه اخیر در قالب کمک‎های ضروری به بیش از ۲۰۰ خانوار نیازمند تحت پوشش بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

اعظم حسن زاده روز چهارشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۱۵۰ بسته و بسته کامل مواد غذایی و ضد عفونی بین مددجویان و توانخواهان که امکان خروج از منزل را نداشتند توزیع شده است.

وی همچنین از ارائه ۱۸ مشاوره حضوری و ۴۳ مشاوره به صورت تلفنی به افراد نیازمند به علت بحران کرونا خبر داد و افزود: در دورانی که با بحران کرونا مواجه هستیم تاکنون به ازای هر مددجوی ساکن در مراکز شبانه روزی جهت تامین وسایل و مواد ضد عفونی کننده مبلغ پنج میلیون ریال پرداخت و بیش از هزار و ۵۰۰ ماسک به صورت رایگان در مراکز شبانه روزی به خصوص موسسه رمضان که دختران معلول نگهدای می‎شوند توزیع گردیده است.

رییس اداره بهزیستی کاشمر همچنین از تشکیل تیم مبارزه با کرونا با عضویت کارشناسان ناظر مراکز تجمعی و مسوولان واحد، زیر نظر ستاد استانی بهزیستی خبر داد و گفت: مراکز شبانه روزی بهزیستی دو نوبت در روز  ضد عفونی شده اند.

حسن زاده با اشاره به این که یک سوئیت برای فرزندان مراکز شبانه روزی و اتاق جداسازی  ویژه مراکز شبانه روزی توانبخشی تجهیز کامل شده است افزود: برگزاری مسابقات و بازی‌های متنوع جهت خانه‌های فرزندان بهزیستی از دیگر اقدامات در این دوران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *