نتایج انتخابات هیأت نمایندگی سازمان نظام‌مهندسی کاشمر مشخص شد

نظام مهندسی

محمد خباززاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: هفتمین دوره انتخابات هیأت نمایندگی سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان صبح امروز از ساعت 9 صبح آغاز و در ساعت ۱۴:۳۰ پایان یافت.
وی بابیان این‌که 132 نفر مهندس دارای پروانه اشتغال معتبر در کاشمر واجد شرایط رأی دادن در این دوره از انتخابات بودند ابراز داشت: در مدت پنج ساعت و نیم زمان انتخابات 104 نفر با حضور در دفتر نمایندگی نظام‌مهندسی کاشمر آرای خود را به صندوق ریختند.
رئیس نظام‌مهندسی ساختمان کاشمر با اشاره به مشارکت 79درصدی مهندسان کاشمری در این رویداد خاطرنشان کرد: با پایان یافتن زمان رأی‌گیری، شمارش آراء آغاز شد و در پایان  عباس زارع در گروه تأسیسات با 71 رأی، سید رضا علوی در گروه عمران با 63 رأی و هادی مهدی زاده در گروه معماری و شهرسازی با 54 رأی به‌عنوان اعضای سه نفره هیأت نمایندگی نظام‌مهندسی کاشمر انتخاب شدند.
خباززاده تأکید کرد: پس از برگزاری انتخابات هیأت نمایندگی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان در شهرستان‌های خراسان رضوی، احکام مربوط به رئیس، نایب‌رئیس و دبیر هیأت نمایندگی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان شهرستان‌ها از سوی هیأت مدیره استان ابلاغ می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *