دو میلیارد تومان جریمه برای قاچاقچیان پارچه در کاشمر

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از کشف ۹۹۵ کیلوگرم پارچه مظنون به قاچاق در شهرستان کاشمر و محکومیت ۲ میلیارد تومانی متهمان خبر داد.

سید مرتضی مدنی با اعلام این خبر اظهار کرد: بر حسب گزارش واصله از پلیس عملیات کاشمر در اجرای کنترل محورهای مواصلاتی به کاشمر و در جریان ایست و بازرسی در محور کوهسرخ، از دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و وانت پراید ۹۹۵ کیلوگرم پارچه و ۲۵ جفت کفش خارجی مظنون به قاچاق کشف شد و پس از تنظیم صورت‌ جلسه، متهمان به همراه کالاهای مکشوفه تحویل پلیس آگاهی کاشمر شدند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ادامه داد: مرجع مذکور نیز گزارش کشف و صورت‌ جلسه تنظیمی را به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کاشمر ارسال کرد.

بنا بر گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی، مدنی افزود: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز اداره تعزیرات حکومتی کاشمر پس از ثبت گزارش، تفهیم متهمان به اتهام حمل‌ و نقل کالای قاچاق و استعلامات انجام شده برای ارزش‌گذاری کالا، علاوه بر ضبط کالا و خودروی‌های حامل به نفع دولت، متهمان پرونده در مجموع به مبلغ ۲ میلیارد و ۸۵ میلیون و ۶۲۴ هزار و ۷۱۵ ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند که رأی صادر در مرحله اجرا قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *