گرانفروشی بیشترین تخلف اصناف کاشمر است

پلمب دو کافه و کافی‌شاپ متخلف در کاشمر

محمدرضا ملکی روز دوشنبه در نشست کمیسیون تعزیرات حکومتی بابیان اینکه اولویت ما رسیدگی به تخلفات و شکایات به صورت کتبی یا حضوری است افزود: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه پنج هزار و ۶۹۰ بازرسی توسط تیم های بازرسی در قالب گشتهای مشترک یا بازرسی بازرسان اداره صنعت، معدن، تجارت انجام و ۴۰۹ پرونده تخلف تنظیم و به اداره تعزیزات حکومتی شهرستان ارسال شده است.
فرماندار کاشمر نیز گفت: در شرایط فعلی جامعه باید نظارت بر بازار توسط دستگاههای نظارتی با جدیت بیشتری مورد توجه قرار گیرد.
مسلم ساقی افزود: اشرافیت کامل بر بازار توسط دستگاههای متولی و تامین کالاهای اساسی و استراتژیک باید به عنوان اولویت اول اعضای این کمیسیون باشد.
وی با بیان اینکه بازار تابعی از عرضه و تقاضاست ادامه داد: باید شفاف عمل نمائیم و تصمیمات و اقدامات در زمینه کنترل و تنظیم بازار در بخشهای مختلف درست و به ‌موقع به مردم اطلاع‌رسانی شود.
فرماندار کاشمر با تاکید بر تقویت هماهنگی بین بخشی اعضای این کمیسیون گفت: در نظارت‌ها نباید افراط و تفریط شود و اتاق اصناف با توجه به اتحادیه‌های ۲۱ گانه باید بر بازار نظارت لازم را داشته باشد.
وی افزود: در زمینه فعالیت نانوایی‌ها به دنبال ایجاد محدودیت نیستیم و در این خصوص باید با اقدامات کارشناسی و نظارتی بیشتر و با برندسازی نان شهرستان از عرضه و خروج نان به سایر شهرستانها بدون رعایت ضوابط و پروتکل های بهداشتی جلوگیری شود.

۹ هزار واحد صنفی، ۷۰ واحد صنعتی و ۳۰ واحد معدنی در شهرستان کاشمر فعالیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *